fbpx
  • b2b.jpg
  • b3a.jpg
  • b3b.jpg

Wcześnie rano, w czwartek czwartego maja 2017 r., klasy 3A i 3B GTE wyruszyły na długo wyczekiwaną wycieczkę klasową do Warszawy. Podróż przebiegła bez niespodzianek, atrakcje kulinarne zapewnił McDonald, gdzie zatrzymaliśmy się po drodze. Po przybyciu do stolicy, zaopatrzeni w system słuchawkowy, udaliśmy się na spacer po Starówce, Powązkach, zobaczyliśmy zmianę warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza oraz zwiedziliśmy z przewodnikiem (miłośnikiem bajek Krasickiego: ) Zamek Królewski.

Dzień pierwszy skończył się obiadokolacją i noclegiem w hotelu Aramis (byliśmy grzeczni :)

W piątek, odrobinę zaspani, pojechaliśmy zwiedzać Muzeum Powstania Warszawskiego, a później na spotkanie z dziennikarzami Polskiego Radia (bardzo ciekawe!)

Następnie, po czasie wolnym w Złotych Tarasach ( na jedzenie i shopping), udaliśmy się do budynku Sejmu, gdzie, niestety, żadnych znanych politycznych osobistości nie spotkaliśmy :(

Po zobaczeniu Stadionu Narodowego pojechaliśmy do hotelu na nocleg (byliśmy grzeczni :)

W piękną, słoneczną sobotę pospacerowaliśmy po Parku Łazienkowskim (ładne kwiatki, pawie oraz Pałac), wyjechaliśmy na taras widokowy Pałacu Kultury, wydaliśmy resztę pieniążków od rodziców (dziękujemy!) i udaliśmy się z wizytą do Centrum Nauki Kopernik.

Pełni wrażeń wróciliśmy do Cieszyna późnym wieczorem. Wycieczka się udała, każdy znalazł w niej coś interesującego dla siebie i, co najważniejsze, spędziliśmy ten czas razem, po raz ostatni w tym składzie :(